سئو خارج از صفحه چیست؟

چرا سئو خارج از صفحه اهمیت دارد؟

در حالی که الگوریتم های جستجو و عوامل رتبه بندی به طور مداوم در حال تغییر هستند ، اجماع عمومی در جامعه سئو این است که ارتباط ، قابلیت اطمینان و اقتدار که برای جستجوگرهای مناسب در خارج از صفحه امکان یک وب سایت را فراهم می کند ، باز هم نقش مهمی در توانایی رتبه بندی یک صفحه ایفا می کند.

سئو خارج از سایت دارای اهمیت است

در حالی که ما الگوریتم کامل گوگل را برای رتبه بندی محتوا نمی دانیم ، داده های حاصل از مطالعه عوامل رتبه بندی موتور جستجوگر نشان می دهد که عوامل مرتبط با سئو خارج از سایت احتمالاً بیش از 50٪ از وزن عامل رتبه بندی را دارند.

پیوندها و سئو خارج از صفحه

ایجاد بک لینک در قلب سئو خارج از صفحه است. موتورهای جستجوگر از لینک دهنده ها به عنوان نشانه هایی از کیفیت مرتبط با محتوای استفاده می کنند ، بنابراین سایتی که دارای لینک های بسیار با ارزش بالا است ، معمولاً بهتر از سایتی مساوی با تعداد لینک های کمتری رتبه بندی می شود.

سه نوع پیوند اصلی وجود دارد که با نحوه کسب آنها تعریف می شوند: پیوندهای طبیعی ، پیوندهای ساخته شده دستی یا پیوندهای خودساخته.

پیوندهای طبیعی به صورت ویراستاری و بدون هیچ گونه اقدامی از طرف یک صاحب صفحه انجام می شود. به عنوان مثال ، یک وبلاگ نویس مواد غذایی که پیوندی به پستی دارد که به مزارع تولیدی مورد علاقه آنها اشاره دارد یک پیوند طبیعی است.

پیوندهای دستی ساخته شده از طریق فعالیت های ایجاد پیوند عمدی به دست می آیند. این موارد شامل مواردی مانند پیوند دادن مشتریان به وب سایت شما یا درخواست از تأثیرگذار برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما است.

پیوندهای خود ایجاد شده توسط شیوه هایی مانند اضافه کردن بک لینک در دایرکتوری آنلاین ، فروم ، امضای نظر وبلاگ یا انتشار مطبوعاتی با متن لنگر بهینه شده ایجاد می شوند. برخی از تاکتیک های ایجاد لینک ایجاد شده به سمت SEO کلاه سیاه تمایل دارند و از موتورهای جستجو اخراج می شوند ، بنابراین به آرامی اینجا حرکت کنید.
صرف نظر از چگونگی به دست آوردن پیوندها ، آنهایی که بیشترین سهم را در تلاشهای سئو ارائه می دهند ، عموماً مواردی هستند که بیشترین ارزش سهام را از آن خود می کنند. بسیاری از سیگنال ها وجود دارد که به سهام عدالت تصویب شده مثبت کمک می کند ، مانند:

محبوبیت سایت پیوند دهنده
چگونگی ارتباط موضوع سایت پیوند با سایت مرتبط شده است
"تازه بودن" لینک
متن لنگر مورد استفاده در سایت پیوند دهنده
قابلیت اطمینان سایت لینک دهنده
تعداد پیوندهای دیگر در صفحه پیوند
اختیار دامنه و صفحه پیوند دهنده
سئو غیرمستقیم غیر مرتبط با لینک
در حالی که کسب لینک از وب سایتهای خارجی متداول ترین استراتژی SEO خارج از صفحه است ، تقریباً هر فعالیتی که در خارج از وب سایت شما انجام شود و ب) به بهبود موقعیت رتبه بندی جستجوی شما کمک می کند که به عنوان "سئو خارج از صفحه" تصور شود. " این موارد شامل موارد زیر است:

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
وبلاگ نویسی مهمان
نام تجاری مرتبط و نامحدود ذکر شده است
بازاریابی آنفلوانزا
البته توجه داشته باشید که نتیجه خالص هر یک از این فعالیت ها ایجاد یک مرجع برای سایت شما از جای دیگری در وب است - از این طریق یک مرجع یک پیوند ، ذکر نام تجاری یا وب سایت یا موارد دیگر باشد. بنابراین ، مفهوم سئو خارج از صفحه واقعاً "غیر مرتبط با لینک" در واقع کمی نادرست است!

یک یادداشت در مورد SEO غیرصفحه محلی:

سئو خارج از صفحه به رفتارهای انسان متکی است (یعنی اینکه مردم فقط به مطالبی که دوست دارند اشاره می کنند و به اشتراک می گذارند). به همین ترتیب ، برای هر دو سئو آلی و محلی نیز صدق می کند. حتی در یک تجارت آجر و ملات ، محصولات با کیفیت بالا تعداد زیادی مراجعه به کلمه را از مشتریان فعلی دریافت می کنند - معادل حضوری سئو خارج از صفحه.

نحوه انجام سئو خارج از صفحه

در سطح بالایی ، بهبود "جستجوگرهای خارج از صفحه" یک وب سایت شامل بهبود موتور جستجو و درک کاربر از کیفیت یک سایت است. این اتفاق می افتد با گرفتن پیوند از سایت های دیگر (خصوصاً سایتهایی که خودشان معتبر و قابل اعتماد هستند) ، ذکر نام تجاری شما ، سهم مطالب شما و "رأی اعتماد" از منابع خارج از وب سایت شخصی شما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انجام سئو خارج از صفحه ، این فصل را در راهنمای مبتدی سئو جستجو کنید.
.
منبع: میموس



موضوعات مرتبط: اخبار فناوری

برچسب‌ها: سئو خارج از صفحه چیست؟،
[ ۳ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۷:۰۱ ] [ Ruth ]
[ نظرات (0) ]
[ ]